Ideas and Insights

New products enter the market daily. Nowadays, many of them are initially free for users. The market is constantly adapting as our habits, expectations, and behaviours evolve.

Companies innovate to ensure their development. However, new packaging does not always provide enough momentum; a more nuanced, thoughtful, and creative approach is required.

Often, consumers themselves do not understand their needs; therefore, we employ cutting edge methods which allow us to better articulate hidden expectations.

We model situations using game formats and conflict scenarios to fully engage respondents in the creative process.

 

Projective techniques

Brainstorming

Conflict scenarios

Modelled situations

Workshop facilitation

 

Case Study: Gadgets. Looking for insights among teenagers

Insights are a distinct research category. Often, a client comes to us with a succinct request: we need to find something which does not yet exist! But we cannot articulate our own requirements, because we don’t yet know what they are.

Read more >>

 

 

 

 

 

 

 

 
Мы используем сервисы веб-аналитики Яндекс.Метрика и Google Analytics

Используется технология “cookie” — небольшие текстовые файлы, размещаемые на компьютере пользователей с целью анализа пользовательской активности.

Собранная при помощи cookie информация не может идентифицировать вас, однако может помочь нам улучшить работу нашего сайта.

Вы можете отказаться от использования файлов cookie, выбрав соответствующие настройки в браузере.

Продолжая использовать наш сайт, Вы даете согласие на обработку файлов "cookie",пользовательских данных (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь; ip-адрес)в целях функционирования сайта, проведения ретаргетинга и проведения статистических исследований и обзоров.

Если Вы не хотите, чтобы Ваши данные обрабатывались, пожалуйста, покиньте наш сайт.