Consumer

There is a belief that it is impossible to determine the preferences of consumers by asking them questions.

To attain a complete picture of the consumer, we employ the entire spectrum of passive and active methods in the course of our study, including ethnographic research, observation, personal interviews, and focus group discussions.

We have in our possession an ample number of tools to predict consumers’ behaviour. We can monitor exactly what consumers acquire and which sources of information are the most important to them.

Studying the behaviour and preferences of your consumers helps to you establish the right programmes to attract new clients and retain existing ones.

 

Consumer segmentation

Determination of target groups

Determination of shopping missions

Behaviour analysis

Satisfaction and loyalty

 

 

Case Study: consumer segmentation

Consumer segmentation enables the client to more accurately analyse their product. For a long time, our client – a large retail chain – employed a broadly accepted segmentation based on the type of goods that are offered in stores. DDR Market Research proposed changing this approach by organizing the stock on the shelf based on consumer segments and their goals.

Read more >>

 

 

 

 

 

 
Мы используем сервисы веб-аналитики Яндекс.Метрика и Google Analytics

Используется технология “cookie” — небольшие текстовые файлы, размещаемые на компьютере пользователей с целью анализа пользовательской активности.

Собранная при помощи cookie информация не может идентифицировать вас, однако может помочь нам улучшить работу нашего сайта.

Вы можете отказаться от использования файлов cookie, выбрав соответствующие настройки в браузере.

Продолжая использовать наш сайт, Вы даете согласие на обработку файлов "cookie",пользовательских данных (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь; ip-адрес)в целях функционирования сайта, проведения ретаргетинга и проведения статистических исследований и обзоров.

Если Вы не хотите, чтобы Ваши данные обрабатывались, пожалуйста, покиньте наш сайт.