Promo/POSM tracking

When we speak of BTL measures, we mean direct contact between the brand and the consumer.

Whether it be the timely beginning of a promotion or the placement of goods in a supermarket, there must be a certainty that all partners are strictly observing the established standards and satisfying all the arrangements.

Tracking results are available online.

 

 

Promos - tracking and assessment of effectiveness

POSM - placement and positioning

Merchandising - standards compliance

 

 

Case Study: assessing the efficacy of BTL measures

Promos are carried out by BTL agencies. Research companies get involved in promotional activities to monitor their performance and assess their effectiveness. Working together, the interviewer and the agency’s staff can easily monitor one another.

Read more >>

 

 

 

 

 

 

 

 
Мы используем сервисы веб-аналитики Яндекс.Метрика и Google Analytics

Используется технология “cookie” — небольшие текстовые файлы, размещаемые на компьютере пользователей с целью анализа пользовательской активности.

Собранная при помощи cookie информация не может идентифицировать вас, однако может помочь нам улучшить работу нашего сайта.

Вы можете отказаться от использования файлов cookie, выбрав соответствующие настройки в браузере.

Продолжая использовать наш сайт, Вы даете согласие на обработку файлов "cookie",пользовательских данных (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь; ip-адрес)в целях функционирования сайта, проведения ретаргетинга и проведения статистических исследований и обзоров.

Если Вы не хотите, чтобы Ваши данные обрабатывались, пожалуйста, покиньте наш сайт.