Brand

A brand is a unique and extremely fragile asset demanding constant attention. Constant monitoring is required to ensure that the brand continues to grow and develop in a healthy fashion.

DDR Market Research works in conjunction with a team of brand managers and advertising agencies to ensure that the client receives essential and reliable information in a timely manner. We can propose a special research plan which will fully address the strategic challenges facing your brand’s development.

 

Unique characteristics

Strengths and weaknesses

Brand image

Recognition and preference

Brand value

Brand loyalty

 

 

Case Study: A Western bank’s entry into the Russian market

Our company supported the entry into the market of a leading European bank. We worked in close collaboration with an advertising agency. The project had multiple stages. This brand was well known in Europe but unheard of in Russia. It was important to position it carefully in Russia for individuals and companies.

Read more >>

 

 

 

 

 

 

 
Мы используем сервисы веб-аналитики Яндекс.Метрика и Google Analytics

Используется технология “cookie” — небольшие текстовые файлы, размещаемые на компьютере пользователей с целью анализа пользовательской активности.

Собранная при помощи cookie информация не может идентифицировать вас, однако может помочь нам улучшить работу нашего сайта.

Вы можете отказаться от использования файлов cookie, выбрав соответствующие настройки в браузере.

Продолжая использовать наш сайт, Вы даете согласие на обработку файлов "cookie",пользовательских данных (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь; ip-адрес)в целях функционирования сайта, проведения ретаргетинга и проведения статистических исследований и обзоров.

Если Вы не хотите, чтобы Ваши данные обрабатывались, пожалуйста, покиньте наш сайт.