Quantitative research

Case Study: Healthy living and freshly squeezed juices

Our client was introducing a new product to the market in the category of premium freshly squeezed juices, and gave us the task of testing a handful of flavours. On the one hand, the challenge was a simple one – to test the product – but the audience turned out to be unusual. We needed to find fairly well-off people who take care of themselves and try to lead a healthy lifestyle. There are not many who work with such respondents – conducting quantitative research with such an audience is not simple.

We found a solution: we turned to an upscale fitness club, set up our equipment onsite, and invited visitors to try the juice and talk to us for 15 minutes after their classes. Everything went very well.

 

Personal interviews (PAPI, CAPI)
- home
- street
- at sales points for goods or services
- at special premises
(hall tests)
- business interviews with company staff

Telephone interviews (CATI)

Online surveys

Observation
- shopper behaviour
- visitor flow recording

 

 

 

 

 

 
Мы используем сервисы веб-аналитики Яндекс.Метрика и Google Analytics

Используется технология “cookie” — небольшие текстовые файлы, размещаемые на компьютере пользователей с целью анализа пользовательской активности.

Собранная при помощи cookie информация не может идентифицировать вас, однако может помочь нам улучшить работу нашего сайта.

Вы можете отказаться от использования файлов cookie, выбрав соответствующие настройки в браузере.

Продолжая использовать наш сайт, Вы даете согласие на обработку файлов "cookie",пользовательских данных (сведения о местоположении; тип и версия ОС; тип и версия Браузера; тип устройства и разрешение его экрана; источник откуда пришел на сайт пользователь; с какого сайта или по какой рекламе; язык ОС и Браузера; какие страницы открывает и на какие кнопки нажимает пользователь; ip-адрес)в целях функционирования сайта, проведения ретаргетинга и проведения статистических исследований и обзоров.

Если Вы не хотите, чтобы Ваши данные обрабатывались, пожалуйста, покиньте наш сайт.